Film
Nasi Partnerzy realizujący badania terenowe wśród wylosowanych do badania gospodarstw domowych z 96 gmin z całej Polski:
GET STARTED
KANTAR
Kantar jest wiodącą na świecie firmą zajmującą się analizą danych marketingowych oraz niezastąpionym partnerem największych światowych i lokalnych marek. Łączymy najbardziej znaczące dane dotyczące postaw i zachowań z głęboką wiedzą specjalistyczną i zaawansowaną analityką, aby odkryć, jak ludzie myślą i działają. Pomagamy klientom zrozumieć ich rynkowe otoczenie oraz jak kształtować strategie marketingowe i komunikacyjne, które kształtują ich przyszłość.
Więcej na stronie: https://www.kantar.com/pl

Adres:Media
Adres:Media to spółka założona przez badaczy oraz strategów, których
doświadczenia związane są z badaniami mediów, tworzeniem i wdrażaniem strategii reklamowych oraz badaniami marketingowymi. Posiadamy kompetencje w koordynacji złożonych projektów naukowych, prowadzonych na dużych ogólnopolskich próbach.
Adres:Media wraz z Kantar Polska prowadzi Radio Track i Total Audio. Współpracując
z najlepszymi, wpływa na kształt raportów syndykatowych, m.in.: Marketing pokoleń
i zmian, Looking At The Men, Trendspotting 2024. Adres:Media zarządza zautomatyzowaną platformą SMART, służącą do monitoringu zjawisk konsumenckich, oferującą wystandaryzowane raporty, umożliwiające planowanie strategicznych działań biznesowych.
Więcej na stronie: https://adresmedia.pl/ oraz https://tgismart.com/

Research Collective
Research Collective to jedna z największych polskich instytucji badawczych, specjalizująca się przede wszystkim w badaniach bezpośrednich. Jako niemal jedyni
na rynku dysponujemy własną siecią ankieterską, doświadczoną w realizacji dużych, naukowych projektów. Nasz zespół tworzą ekspertki i eksperci z ponad 20-letnim stażem. Posiadamy bogate doświadczenie w prowadzeniu badań społecznych – angażujemy się w projekty pozwalające zgłębiać postawy społeczne i identyfikować współczesne wyzwania.
Więcej na stronie: https://researchcollective.pl/

Diagnostyka
Diagnostyka to wiodąca polska firma medyczna, która od 1998 roku wspiera zdrowie Pacjentów, oferując najwyższej jakości usługi laboratoryjne. Nasza sieć obejmuje ponad 150 laboratoriów i ponad 1150 Punktów Pobrań w całym kraju, gdzie realizujemy badania dla ponad 25 milionów Pacjentów rocznie.

Projekt finansowany ze środków budżetu państwa przyznanych od Agencji Badań Medycznych.
Projekt realizowany w ramach Konkursu: Konkurs otwarty na realizację badań epidemiologicznych dotyczących wielochorobowości. Numer konkursu ABM /2023/3
Numer projektu: 2023/ABM/03/00015.
Dofinansowanie: 20 329 656,00 PLN.
Całkowita wartość projektu: 20 329 656,00 PLN.